+420 775 100 770 +420 775 100 770 Po-Pá 8:00-17:00
Často kladené otázky

Často kladené otázky

Košíka Bella Rose   1 / Nákup
  • Jak postupovat při nákupu na Bella Rose?

Bella Rose funguje jako e-shop a objednávku je možné provést pouze přes webové stránky. Nepřijímáme objednávky telefonické, ani objednávky zaslané prostřednictvím e-mailu nebo chatu.

Na webu si vyberete zboží a kliknete na ikonku "Do košíku". Ve chvíli, kdy budete mít vše vybrané, vstoupíte přímo do košíku, vyplníte osobní údaje, vyberete si způsob dopravy a platby a objednávku potvrdíte. Následně vám na e-mail přijde potvrzení objednávky. Pokud vám potvrzení doručené nebylo, kontaktujte nás.

Další informace k nákupu naleznete v nákupním řádu.

 

  • Jak uplatním slevový kód?

Pokud máte slevový kód, který chcete na svůj nákup uplatnit, zaškrtnete přímo ve vašem košíku políčko "Mám slevový kód", do kolonky níže jej ručně vypíšete a zmáčknete "použít". V tu chvíli v košíku uvidíte aktuální cenu se změnami provedenými díky slevě. 

Pokud si nejste jisti platností poukazu, tak nás kontaktujte. Rádi pro vás jeho platnost ověříme.

 

  •  Za jak dlouho budu mít zboží doma?

Zboží standardně expedujeme do druhého dne od objednání. Nejpozději do 5 dnů bude váš balíček předán dopravci. Následující den (nejpozději do 48 hodin od expedice) by vám měla být vaše objednávka doručena.

 

  • Když si vložím zboží do košíku, zarezervuje se mi?

Ve chvíli, kdy máte zboží v košíku, tak není rezervované. "Vaše" je až ve chvíli, kdy dokončíte objednávku. Doporučujeme proto objednávku vždy dokončit.

 

  •  Jsem ze Slovenska, jak postupovat při nákupu?

V takovém případě vždy používejte slovenskou verzi našeho e-shopu. Na ní najdete veškeré ceny v EUR a dopravce, kteří jsou dostupní pro přepravu na Slovensko.

 

Dostupnost Bella Rose   2 / Dostupnost zboží
  • Jak poznám, které zboží je skladem?

Veškeré zboží, které je na e-shopu možné vložit do košíku, je skladem v Brně a můžeme ho okamžitě expedovat. 

 

  • Mohu si objednat zboží, které je momentálně nedostupné nebo vyprodané?

Pokud je u zboží napsáno "Momentálně nedostupné" nebo "Vyprodáno", tak není skladem. Doobjednáme jej, jakmile to bude možné. Pokud vás zajímá, kdy přesně by mohlo být naskladněné, tak nás kontaktujte

 

  • Pokud je zboží momentálně nedostupné nebo vyprodané, budete ho ještě mít?

Veškeré vyprodané zboží se snažíme doobjednat. Naše nabídka se ale skládá z designových produktů, které výrobci každou sezónu obměňují podle aktuálních trendů. Proto se může stát, že se daný produkt v naší nabídce již neobjeví. Pokud si chcete jeho dostupnost ověřit, kontaktujte nás.

 

  • Jak poznám, že zboží, na které čekám, je znovu naskladněno?

U veškerého zboží, které je dostupné, je možnost "Vložit do košíku". Pokud je zboží nedostupné a chcete být informováni okamžitě o jeho naskladnění, můžete přímo u produktu zvolit službu "Chci zaslat upozornění při naskladnění", vložit svůj e-mail a my vás budeme okamžitě po jeho naskladnění informovat.

 

  3 / Platba
  • Jaké jsou možnosti platby?

Svou objednávku můžete zaplatit na dobírku, kartou online, bankovním převodem, prostřednictvím služby Twisto a hotově u nás na skladě v Brně. Více o způsobech platby naleznete zde.

 

  • Selhala mi platba kartou online, jak mám postupovat?

Pokud se vám nezdařila platba kartou online, budete přesměrováni zpět na e-shop. Můžete zkusit zaplatit kartou online znovu a znovu budete přesměrováni na platební bránu. Případně můžete způsob platby změnit.

 

 

  4 / Doprava
  • Jaký způsob dopravy si mám vybrat?

K přepravě si můžete vybrat Českou poštu, kurýrní službu PPL, Zásilkovnu nebo se můžete zastavit přímo na našem skladě v Brně. Více informací naleznete zde.

 

  • Můžu si zboží vyzvednout osobně?

Ano, je to možné. Sídlíme v Brně Modřicích a už teď se těšíme na vaši návštěvu. V Brně jsou umístěny naše sklady, kanceláře a malý outletový koutek. Nemáme klasickou kamennou prodejnu. Zastavit se u nás můžete jakýkoliv všední den mezi 8. a 17. hodinou. 

 

  • Je doprava při určité výši nákupu zdarma?

Ano, v případě, že konečná hodnota zboží, které jste si vybrali, překročí 2 000 Kč, máte dopravu zdarma (při platbě na dobírku se však platí doběrečné). Zboží si také můžete vyzvednout bez placení dopravy osobně v našem skladu v Brně. Anebo se můžete zkusit domluvit například s kamarádkami a společně této částky dosáhnout nebo si poplatek za poštovné rozdělit. :)

 

  •  Kde se právě nachází moje zásilka?

Pokud si přejete zjistit, kdy bude vaše objednávka předána dopravci, kontaktujte nás. Pokud již byla dopravní společnosti předána (o expedici vás vždy informujeme e-mailem), využijte možnosti sledovat zásilku přímo v systému dopravců -  České poštyPPL či Zásilkovny.

 

  • Bude mě kurýr před doručením kontaktovat?

Ano, napíše e-mail, SMS nebo zavolá.

 

  • Trvá doručení o něco déle, než jste předpokládali?

 

1. Zboží je ještě u nás 

Zboží obvykle odesíláme následující pracovní den po vytvoření objednávky, nejpozději do 5 pracovních dnů. Při předání zásilky dopravci vám vždy zašleme e-mail a SMS. Pokud jste žádnou zprávu neobdrželi a máte za to, že by váš balíček už měl být expedován, kontaktujte nás.

V případě, že z naší strany vznikne jakýkoliv problém a zjistíme například, že produkt z vaší objednávky nemůžeme z nějakého důvodu doručit, budeme vás o tom informovat.


2. Zboží je u dopravce

Pro přepravu využíváme externí dopravce. Jakmile se váš balíček vydá z našeho skladu na cestu za vámi, tak vám vámi vybraný dopravce pošle e-mail s číslem zásilky a vy svůj balíček můžete jednoduše sledovat prostřednictvím on-line systému České poštyPPL či Zásilkovny.

 

  • Balíček jste si nestihli převzít? 

Pokud jste si nestihli převzít od dopravce svou objednávku a přitom o ní máte zájem, můžeme vám ji znovu doručit. Veškeré nevyzvednuté objednávky se vrací zpět na náš sklad v Brně. O vrácení vás budeme informovat. V případě druhého zaslání budete vyzváni k úhradě druhého poštovného. Celá objednávka včetně druhého poštovného musí být hrazena bankovním převodem (i pokud vaše původní objednávka byla na dobírku). 

 

Reklamace Bella Rose   5 / Reklamace
  •  Co mám dělat, když je obal mého balíčku poškozený?

Balíček před dopravcem otevřete, zkontrolujte zboží, a pokud je poškozené, sepište namístě s dopravcem zápis o škodě. Ten je nutný pro vyřízení reklamace. Poškozenou nebo neúplnou zásilku máte právo nepřebrat.

Po sepsání nás ihned kontaktujte. Výrazně tak urychlíte řešení reklamace a náhrady zboží. 

 

  •  Co mám dělat, když si poškození všimnu až po převzetí zboží?

V každém případě nás ihned kontaktujte.

 

Pokud balíček přivezla Česká pošta:

Pokud uvnitř balíčku naleznete poškozené zboží, reklamujte balíček na kterékoliv pobočce České pošty do 2 pracovních dnů od převzetí zásilky. Zásilku je nutné donést v původním stavu – včetně obalů a výplní (pořiďte si fotografie obalového materiálu, rozbitého předmětu, adresního štítku a nálepky „Křehké“). Česká pošta nemusí reklamaci přijmout, pokud byla reklamovaná závada patrná už při dodání.

 

Pokud balíček přivezlo PPL:

Pokud uvnitř balíčku naleznete poškozené zboží, kontaktujte nás a my s vaší pomocí reklamaci s PPL vyřídíme. Zásilku je nutné uchovat v původním stavu – včetně obalů a výplní (pořiďte si fotografie obalového materiálu, rozbitého předmětu, adresního štítku a nálepky „Křehké“). PPL vyzvedne vaši zásilku a odveze ji zpět k nám.

 

Pokud váš balíček dorazil přes Zásilkovnu:

Pokud uvnitř balíčku naleznete poškozené zboží, kontaktujte nás a my s vaší pomocí reklamaci se Zásilkovnou vyřídíme. Zásilku je nutné uchovat v původním stavu – včetně obalů a výplní (pořiďte si fotografie obalového materiálu, rozbitého předmětu, adresního štítku a nálepky „Křehké).

 

  • Jak mám postupovat, když chci zboží reklamovat?

Ze všeho nejdřív nás, prosím, kontaktujte. Stáhněte si reklamační list, vytiskněte a zašlete spolu se zbožím zpět na naši adresu Brněnská 543, 664 42 Brno-Modřice.

 

  • Platím poštovné, když zboží reklamuji?

Pokud zašlete reklamované zboží na své náklady a bude vaše reklamace oprávněná, budou vám veškeré náklady vynaložené na přepravu reklamovaného zboží vráceny.

 

  • Je na zboží záruka?

Ano, na veškeré zboží je záruka 24 měsíců. 

 

  • V balíčku mi chybí jedna položka, jak mám postupovat?

Doporučujeme důkladně prohlédnout veškerý obalový materiál a pokud ani poté nenaleznete chybějící položku, neprodleně nás kontaktujte a vzniklou situaci s vámi okamžitě vyřešíme.

 

  • Co když se mi zboží nakonec nehodí? Je možné zboží vrátit?

Ano, zboží můžete vrátit do 14 dnů od obdržení objednávky bez udání jakéhokoliv důvodu. Můžete vrátit jednu položku, ale i celou objednávku. Pokud vracíte celou objednávku, automaticky se vrací i dárky, které byly k objednávce přidané. Zboží, prosím, zasílejte na naši adresu Brněnská 543, 664 42 Brno-Modřice. Více informací naleznete v obchodních podmínkách.

 

Velkoobchod Bella Rose   6 / Velkoobchodní spolupráce
  • Nabízí Bella Rose velkoobchodní spolupráci?

Vybrané značky nabízíme i velkoobchodně. Veškeré informace o velkoobchodním prodeji najdete v naší B2B a velkoobchodní sekci. Najdete tam informace o nákupu, podmínky dodání, minimální výši nákupu, dobu dodání apod. Pro zobrazení katalogu zboží a nákupních cen je třeba se zaregistrovat. Po schválení této registrace vám bude povolen přístup do katalogu a zpřístupněna možnost objednání zboží.

 

Zajímá vás o Bella Rose   7 / Zajímá vás...
  • Má Bella Rose i kamennou prodejnu? Můžu si zboží fyzicky prohlédnout?

Bella Rose funguje jako e-shop. Nemáme kamennou prodejnu, máme pouze outletový koutek v prostorách našeho skladu v Brně Modřicích. Na našem skladě si můžete zboží i prohlédnout, je však nutné zboží nejprve objednat. Těšíme se na vaši návštěvu každý všední den mezi 8. a 17. hodinou. 

 

  • Jak se dozvím o novinkách a slevách na Bella Rose?

Chcete být informováni o našich akcích, slevách a zajímavých nabídkách? Přihlaste se k odběru našeho newsletteru (prostřednictvím banneru na hlavní stránce) nebo se u nás zaregistrujte. Naše novinky můžete sledovat také na našem Facebooku,  Instagramu a blogu.

 

  • Poradíte mi s dárkem?

Ano, moc rádi. Můžete nás kontaktovat prostřednictvím chatu, e-mailu nebo telefonicky. Pokud si nejste vůbec jisti, čím vaše blízké potěšit, doporučujeme naše dárkové poukazy (elektronické i v papírové podobě). Obdarovaný si bude moct vybrat sám dle vlastního vkusu. 

OVĚŘENO NAŠIMI ZÁKAZNÍKY
99%
zákazníků by doporučilo obchod svým známým
Miluju Bella Rose
Michaela, 16.10.2017
velký výběr, dobrý popis zboží, častá aktualizace
Anna, 11.10.2017
PŘIPOJTE SE K NAŠEMU FACEBOOKU

NOVINKY a AKCE ze světa Bella Rose!

NOVINKY a AKCE ze světa Bella Rose!
Po přihlášení se k newsletteru Vám navíc zašleme unikátní kód na SLEVU 125 Kč!

Kontakt

775 100 770 Po-Pá 8-17 hod.

Zůstaňme v kontaktu

Děkujeme zákazníkům

shoproku.cz shoproku.cz shoproku.cz shoproku.cz shoproku.cz shoproku.cz
APEK APEK Ověřeno zákazníky

Platební metody

Znáte nás z časopisů

Copyright © 2009 - 2017 Všechna práva vyhrazena
Abychom poznali, co se vám u nás nejvíce líbí, a mohli pro vás naše stránky stále vylepšovat, používáme cookies. Více info zde.