czvyber
czvyber
Zvolte jazyk
vybersk
sk
E-mail:
nebo přes:
facebook
google
Ještě u nás nemáte účet?
Zaregistrujte se a získejte výhody:
125 Kč na první objednávku
slevy, soutěže a překvapení
   pravidelně e-mailem
pohlídáme vám nedostupné zboží
oblíbené kousky v seznamu přání
Nákupní košík
+420 775 100 770 +420 775 100 770 Po-Pá 8:00-16:00
V nákupním košíku aktuálně nic nemáte
Nevíte si rady s výběrem? Pomůžeme Vám

Vrácení a reklamace

Vrácení a reklamace

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

    Neodpovídá zakoupené zboží z nějakého důvodu vašim představám? Nemějte obavy. Nevyhovující produkty můžete do 14 dnů od převzetí balíčku klidně vrátit, a to bez udání důvodu.

    Zboží je potřeba vrátit nepoškozené a v originálním obalu, pořádně je zabalit (stejným způsobem, jakým bylo zabaleno při přepravě z našeho skladu k vám) a společně s dárečkem (pokud vracíte celou objednávku) na vlastní náklady poslat na naši adresu Bella Rose, Brněnská 543, Brno-Modřice, 66442. Do balíčku nezapomeňte přiložit vyplněný formulář Odstoupení od kupní smlouvy, který si můžete stáhnout a vytisknout kliknutím na tlačítko níže.

    STÁHNOUT FORMULÁŘ >>


    Jakmile zboží dorazí na náš sklad, budeme vás informovat o dalším postupu. Zpravidla však vracíme peníze za zboží do 14 dní od doručení balíčku k nám na sklad, a to na číslo účtu uvedené v přiloženém formuláři.

    Upozorňujeme, že jestliže byl nákup proveden na firmu (tento krok potvrzujete již v nákupním košíku), není možné uplatnit práva spotřebitele a nejsme povinni zboží přijmout. Jako kompenzaci za vrácené zboží tedy nevracíme finanční prostředky, ale vystavujeme slevový kód v hodnotě vráceného zboží, který je možné uplatnit do příští objednávky.



    REKLAMACE

      Rozbité zboží

      I když děláme všechno proto, abychom k vám zboží dopravili v bezpečí, může se stát, že se kvůli neopatrnému zacházení dopravců po cestě rozbije, a to i přes naše pečlivé zabalení.

      Pokud zjistíte poškození zásilky už při přebírání zboží, balíček před dopravcem otevřete, zkontrolujte zboží, a pokud je poškozené, sepište na místě s dopravcem zápis o škodě. Ten je nutný pro vyřízení reklamace. Poškozenou nebo neúplnou zásilku máte právo nepřebrat. Po sepsání zápisu nás ihned kontaktujte e-mailem na obchod@bellarose.cz Výrazně tak urychlíte řešení reklamace a náhrady zboží.


      V případě, že na poškození zboží přijdete až po rozbalení balíčku, postup se lehce liší v závislosti na to, který dopravce vám zásilku přivezl:

      • Pokud balíček přivezla Česká pošta:

        Pokud uvnitř balíčku naleznete poškozené zboží, reklamujte balíček na kterékoliv pobočce České pošty do 2 pracovních dnů od převzetí zásilky. Zásilku je nutné donést v původním stavu – včetně obalů a výplní (pořiďte si fotografie obalového materiálu, rozbitého předmětu, adresního štítku a nálepky „Křehké“). Česká pošta nemusí reklamaci přijmout, pokud byla reklamovaná závada patrná už při dodání.

      • Pokud balíček přivezlo PPL:

        Pokud uvnitř balíčku naleznete poškozené zboží, kontaktujte nás a my s vaší pomocí reklamaci s PPL vyřídíme. Zásilku je nutné uchovat v původním stavu – včetně obalů a výplní - a pořídit fotografie obalového materiálu, rozbitého předmětu, adresního štítku a nálepky „Křehké“). Tyto fotografie nám neprodlěne pošlete na e-mail obchod@bellarose.cz, abychom mohli s PPL sepsat reklamaci. O dalším postupu vás pak budeme informovat.

      • Pokud váš balíček dorazil přes Zásilkovnu:

        Zásilkovna bohužel uznává reklamace pouze v případě, když si balíček otevřete přímo na pobočce. Máte-li tedy při převzetí pocit, že by obsah balíčku mohl být poškozený, rozbalte si jej přímo tam a případně reklamaci vyřešte se Zásilkovnou. Pokud rozbité zboží objevíte až doma, pošlete nám e-mailem kompletní fotodokumentaci a domluvíme se na dalším postupu.

      Vadné zboží


      I když všechno zboží před naskladněním na e-shop a následně znovu i před zabalením balíčku pečlivě kontrolujeme, abychom vám je doručili v té nejlepší kvalitě, může se stát, že i náš ostříží zrak některou vadu při kontrole přehlédne. P
      okud nějakou takovou vadu na zboží najdete, ihned nás prosím kontaktujte na e-mail obchod@bellarose.cz a do e-mailu rovnou přiložte i fotografie zjištěné vady. Co nejdříve vás budeme informovat o dalším postupu.

      V případě, že po vás budeme požadovat zaslat zboží zpět, pošlete nám spolu s ním vytištěný a vyplněný reklamační list, který si můžete stáhnout a vytisknout kliknutím na tlačítko níže. Pokud reklamaci uznáme jako oprávněnou, pošleme vám buď nový kus zboží a nebo vám vrátíme peníze. V případě oprávněné reklamace vám budou vráceny také veškeré náklady vynaložené na přepravu reklamovaného zboží.

      Stejně postupujte i v případě, že se vada zboží projeví až v průběhu používání. Na veškeré zboží se vztahuje záruka 24 měsíců (kromě zboží s datem spotřeby), během kterých máte nárok na reklamaci. Závadu nám prosím sepište do e-mailu a pokud možno k němu přiložte i fotografie. O dalším postupu vás budeme následně informovat.

      STÁHNOUT REKLAMAČNÍ LIST >>


      Chybějící nebo zaměněná položka


      Zjistili jste po rozbalení balíčku, že vám některá objednaná položka chybí, přebývá nebo je zaměněná za jiné zboží? To nám asi zrovna ve skladu řádil šotek Pixík. Pokud vám v balíčku některé zboží chybí, prvně doporučujeme důkladně prohlédnout veškerý obalový materiál a další zboží v balíčku (menší věci občas schováme do větších, jako jsou květináče, košíky apod.). Pokud ani poté nenaleznete chybějící položku, neprodleně nás kontaktujte telefonicky nebo e-mailem a vzniklou situaci s vámi okamžitě vyřešíme. Pokud v balíčku najdete jiné zboží, než které jste si objednali, také nás co nejdříve kontaktujte, abychom společně mohli záměnu vyřešit.

       

      OVĚŘENO NAŠIMI ZÁKAZNÍKY
      99%
      zákazníků by doporučilo obchod svým známým
      Velký výběr/dobré ceny
      14.05.2021
      Nádherné věci, vzhledem k vyšší ceně pro mě hlavně na prohlížení a inspiraci, ale jednou za čas jako dárek zase něco koupím.
      13.05.2021
      NEMĚLO BY VÁM UNIKNOUT
      • instagram
      • instagram
      • instagram
      • instagram
      • instagram
      • instagram
      • instagram
      • instagram
      • instagram
      instagram
      instagram
      instagram
      instagram
      instagram
      instagram
      instagram
      instagram
      instagram
      NOVINKY a AKCE ze světa Bella Rose!
      Po přihlášení se k newsletteru Vám navíc zašleme unikátní kód na SLEVU 125 Kč!

      Znáte nás z časopisů

      Copyright © 2009 - 2021. Už 12 let přinášíme krásnou atmosféru k vám domů ♥