Mid Season Sale: Jarní SLEVY až 50 %
PROZKOUMAT
Přihlášení
0
0 Kč
Vrácení a reklamace

Vrácení a reklamace

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

    Neodpovídá zakoupené zboží z nějakého důvodu vašim představám? Nemějte obavy. Nevyhovující produkty můžete do 14 dnů od převzetí balíčku klidně vrátit, a to bez udání důvodu.

    Zboží je potřeba při vracení pořádně zabalit a společně s dárečkem (ten vracíte vždy, pokud si ponecháte zboží v nižší hodnotě, než je hodnota dárku) na vlastní náklady poslat na naši adresu Bella Rose s. r. o., Brněnská 1131, 664 42 Modřice. Do balíčku nezapomeňte přiložit vyplněný formulář Odstoupení od kupní smlouvy, který si můžete stáhnout a vytisknout kliknutím na tlačítko níže. Budeme rádi, pokud zboží vrátíte v originálním obalu. Pokud bude zboží poškozené nebo částečně spotřebované, máme právo na snížení kupní ceny zboží.



    Jakmile zboží dorazí na náš sklad, budeme vás informovat o dalším postupu. Peníze za zboží vracíme do 14 dní od doručení balíčku k nám na sklad, a to na číslo účtu uvedené v přiloženém formuláři.

    Upozorňujeme, že jestliže byl nákup proveden na firmu (tento krok potvrzujete již v nákupním košíku), není možné uplatnit práva spotřebitele a nejsme povinni zboží přijmout. Jako kompenzaci za vrácené zboží tedy nevracíme finanční prostředky, ale vystavujeme slevový kód v hodnotě vráceného zboží, který je možné uplatnit do příští objednávky.



    REKLAMACE

      1 / ROZBITÉ ZBOŽÍ

      I když děláme všechno proto, abychom k vám zboží dopravili v bezpečí, může se stát, že se kvůli neopatrnému zacházení dopravců po cestě rozbije, a to i přes naše pečlivé zabalení.

      Pokud budete chtít urychlit průběh vyřízení reklamace a zjistíte poškození obalů nebo přímo zásilky už při přebírání zboží od dopravce, balíček před dopravcem otevřete, zkontrolujte zboží, a pokud je poškozené, sepište na místě s dopravcem zápis o škodě. Pro vyřízení reklamace to však není nutné. Poškozenou nebo neúplnou zásilku máte také právo nepřebrat. Po sepsání zápisu nás ihned kontaktujte e-mailem na obchod@bellarose.cz Výrazně tak urychlíte řešení reklamace a náhrady zboží.


      V případě, že na poškození zboží přijdete až po rozbalení balíčku, můžete postup reklamace urychlit sepsáním reklamace s dopravcem v závislosti na tom, který dopravce vám zásilku přivezl. Pro uznání reklamace to však není nutné:

      • Pokud balíček přivezla Česká pošta:

        Pokud uvnitř balíčku naleznete poškozené zboží, můžete reklamovat balíček na kterékoliv pobočce České pošty do 2 pracovních dnů od převzetí zásilky. Zásilku je nutné donést v původním stavu – včetně obalů a výplní (pořiďte si fotografie obalového materiálu, rozbitého předmětu, adresního štítku a nálepky „Křehké“). Česká pošta nemusí reklamaci přijmout, pokud byla reklamovaná závada patrná už při dodání.

      • Pokud balíček přivezlo PPL:

        Pokud uvnitř balíčku naleznete poškozené zboží, kontaktujte nás a my s vaší pomocí reklamaci s PPL vyřídíme. Zásilku je nutné uchovat v původním stavu – včetně obalů a výplní - a pořídit fotografie obalového materiálu, rozbitého předmětu, adresního štítku a nálepky „Křehké“). Tyto fotografie nám neprodlěne pošlete na e-mail obchod@bellarose.cz, abychom mohli s PPL sepsat reklamaci. O dalším postupu vás pak budeme informovat.

      • Pokud váš balíček dorazil přes Zásilkovnu:

        Zásilkovna bohužel uznává reklamace pouze v případě, když si balíček otevřete přímo na pobočce. Máte-li tedy při převzetí pocit, že by obsah balíčku mohl být poškozený, rozbalte si jej přímo tam a případně reklamaci vyřešte se Zásilkovnou. Pokud rozbité zboží objevíte až doma, pošlete nám e-mailem kompletní fotodokumentaci a domluvíme se na dalším postupu.



      2 / VADNÉ ZBOŽÍ


      I když všechno zboží před naskladněním na e-shop a následně znovu i před zabalením balíčku pečlivě kontrolujeme, abychom vám je doručili v té nejlepší kvalitě, může se stát, že i náš ostříží zrak některou vadu při kontrole přehlédne. Pokud nějakou takovou vadu na zboží najdete, ihned nás prosím kontaktujte na e-mail obchod@bellarose.cz a do e-mailu rovnou přiložte i fotografie zjištěné vady. Co nejdříve vás budeme informovat o dalším postupu.

      V případě, že po vás budeme požadovat zaslat zboží zpět, pošlete nám spolu s ním vytištěný a vyplněný reklamační list, který si můžete stáhnout a vytisknout kliknutím na tlačítko níže. Pokud reklamaci uznáme jako oprávněnou, pošleme vám buď nový kus zboží a nebo vám vrátíme peníze. V případě oprávněné reklamace vám budou vráceny také veškeré náklady vynaložené na přepravu reklamovaného zboží.

      Stejně postupujte i v případě, že se vada zboží projeví až v průběhu používání. Na veškeré zboží se vztahuje záruka 24 měsíců (kromě zboží s datem spotřeby), během kterých máte nárok na reklamaci. Závadu nám prosím sepište do e-mailu a pokud možno k němu přiložte i fotografie. O dalším postupu vás budeme následně informovat.

      Projeví-li se vada zboží v průběhu 12 měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí, ledaže to povaha věci nebo vady vylučuje. Tato doba neběží po dobu, po kterou kupující nemůže věc užívat, v případě, že vadu vytkl oprávněně.



      Odpovídáme za to, že věc při převzetí nemá vady a je dodána s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k montáži nebo instalaci. V případě, že byla montáž nebo instalace provedena kupujícím a vada nastala v důsledku nedostatku v návodu, který k ní poskytl prodávající nebo poskytovatel digitálního obsahu nebo služby digitálního obsahu, jde-li o věc s digitálními vlastnostmi, je odpovědnost na kupujícím.







      3 / CHYBĚJÍCÍ NEBO ZAMĚNĚNÁ POLOŽKA


      Zjistili jste po rozbalení balíčku, že vám některá objednaná položka chybí, přebývá nebo je zaměněná za jiné zboží? To nám asi zrovna ve skladu řádil šotek Pixík. Pokud vám v balíčku některé zboží chybí, prvně doporučujeme důkladně prohlédnout veškerý obalový materiál a další zboží v balíčku (menší věci občas schováme do větších, jako jsou květináče, košíky apod.). Pokud ani poté nenaleznete chybějící položku, neprodleně nás kontaktujte telefonicky nebo e-mailem a vzniklou situaci s vámi okamžitě vyřešíme. Pokud v balíčku najdete jiné zboží, než které jste si objednali, také nás co nejdříve kontaktujte, abychom společně mohli záměnu vyřešit.

       

      Ověřeno našimi zákazníky
      99%zákazníků by doporučilo obchod svým známým
      Pleťový hydratační krém jsem koupila již po druhé, je lehký a dobře se vstřebává. Kombinuji péči o pleť dalším krémem stejné značky , který pleť více vyživuje. Jsem spokojená a nehledám krémy jiné značky.
      17.03.2024
      Vše v pořádku
      17.03.2024
      250 Kč
      SLEVA
      NOVINKY A AKCE ZE SVĚTA BELLA ROSE!
      Po přihlášení se k newsletteru Vám navíc zašleme unikátní kód na SLEVU 250 Kč!
      Každý měsíc odměníme jednu fotografii s hashtagem #bellarosecz dárkovým poukazem. Více informací ZDE.
      instagram
      instagram
      instagram
      instagram
      instagram
      instagram
      Každý měsíc odměníme jednu fotografii s hashtagem #bellarosecz dárkovým poukazem. Více informací ZDE.

      Platební metody

      gopay  visa  mastercard
      apple  google  twisto

      Inspirujte se u nás

      Kontakt

      telefon 775 100 770 PO-PÁ 8:00-16:00

      Děkujeme zákazníkům

      shoproku.cz shoproku.cz shoproku.cz

      APEK APEK Ověřeno zákazníky Ověřeno zákazníky Udržitelný e-shop

      Znáte nás z časopisů

      časopis
      časopis
      časopis
      časopis
      časopis
      časopis
      Copyright © 2009 - 2024. Už 14 let přinášíme krásnou atmosféru k vám domů
      heureka