cz sk
Skandinávská móda, nábytek a bytové doplňky

+420 775 100 770 Po-Pá 8:00-17:00
ebook

Akční zboží

Legíny Sandra
Legíny Sandra
1399 700 Kč vč.DPH
Kalhoty Calm Sunset
Kalhoty Calm Sunset
1599 800 Kč vč.DPH
Bolerko Dia Quiet shade
Bolerko Dia Quiet shade
1699 680 Kč vč.DPH
Baleríny Ipnotic Talis
Baleríny Ipnotic Talis
3264 1632 Kč vč.DPH

Způsoby dopravy

Zboží máme skladem a obvykle je odesíláme do 2 pracovních dnů od objednávky, nejdéle do 5 dnů. Pokud z nějakého důvodu není možné tuto lhůtu dodržet (zboží není na skladě, má zjištěnou vadu apod.), neprodleně Vás o tom informujeme.

O odeslání zboží Vás vždy informujeme e-mailem a SMS. U většiny nabízených způsobů dopravy bude zboží doručeno do druhého dne od podání. Jedinou výjimkou je formát „obálka“ u České pošty. Více najdete v podrobném rozpisu níže.


Nakupte nad 2000 Kč a náklady na dopravu máte ZDARMA! 


Nabízíme tyto způsoby dopravy:
 

Česká pošta - obchodní balík
Zásilku vám doručí balíková služba, případně si ji později vyzvednete na své pobočce České pošty. Zásilka je na poště uložena pouze 5 dní.

  • při platbě předem: 89 Kč
  • při platbě na dobírku: 129 Kč
  • obálka pouze platba předem: 49 Kč (max. formát A4, tloušťka 4 cm, nelze označit jako Křehké, není garance doručení do druhého dne, nelze na dobírku, maximální hodnota do 500 Kč)

 

PPL
Pokud zvolíte doručení prostřednictvím PPL, vyplňte prosím doručovací adresu, na které budete k zastižení během dne mezi 8.00 - 18.00. Pokud si necháváte zásilku doručit do zaměstnání, kromě Vašeho jména a adresy prosím vyplňte také název firmy. V případě dobírky můžete u PPL platit hotově i platební kartou přímo u řidiče.

  • při platbě předem: 89 Kč
  • při platbě na dobírku: 129 Kč

 

Osobní odběr na pobočce Zásilkovny
Své zboží si můžete vyzvednout na vybrané pobočce Zásilkovny. V případě dobírky prosím berte na vědomí, že na místě lze platit pouze v hotovosti.

  • při platbě předem: 49 Kč
  • při platbě na dobírku: 64 Kč

 

Osobní odběr v našem skladu v Brně
Při osobním odběru u nás neplatíte žádné poštovné. Zboží můžete uhradit předem bankovním převodem nebo platební kartou on-line. Přímo ve skladu je možné zboží zaplatit pouze hotově.
Ve všední dny 8:00 - 17:00, adresa: Brněnská 543, Brno-Modřice 664 42, Česká republika.
Mapku cesty najdete zde: (link na kontakty)

 

 

Na co dát pozor při převzetí zboží

 

Vždy zásilku zkontrolujte

Vzhledem k charakteru našeho zboží (porcelán, skleněné doplňky apod.) doporučujeme otevřít zásilku bezprostředně po převzetí a překontrolovat, zda není zboží poškozeno i pokud obal poškozen není. Zkontrolujte i přiložené dokumenty.

 

Na případné poškození upozorněte
Na neúplnou nebo poškozenou zásilku upozorněte přepravce a ten s vámi na místě sepíše zápis o škodě, který je nezbytný k vyřízení reklamace. Poškozenou nebo neúplnou zásilku máte právo nepřebrat.

 

Kontaktujte nás
Po sepsání zápisu o škodě nás ihned kontaktujte na telefonním čísle 775 100 770 nebo e-mailové adrese info@bellarose.cz . Výrazně tak urychlíte řešení reklamace a náhrady zboží. 
Pokud není tento postup dodržen, není možné poškozené nebo chybějící zboží nahradit.

 

 

Zjistili jste poškození zásilky až po převzetí?


Pokud jste převzali zásilku a její poškození se ukázalo až po poté, řeší se reklamace s dopravní společností. V závislosti na zvoleném dopravci doporučujeme následující postup:

 

V případě dopravy Českou poštou:
Obsah zásilky překontrolujte ihned po převzetí. V případě poškození zboží během přepravy je nutné uplatnit reklamaci na kterékoliv pobočce České pošty ve lhůtě do 2 pracovních dnů od převzetí předložením zásilky ve stavu, v jakém byla dodána. Česká pošta nepřijme reklamaci, pokud byla reklamovaná závada patrná už při dodání. Je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní.

 

V případě dopravy službou PPL:
Obsah zásilky překontrolujte ihned po převzetí a případné závady nahlaste přepravci ihned, nejpozději do 3 pracovních dnů od doručení zásilky. Je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní.

Kontakt: 844 775 775

 

Prosím, kontaktujte nás i dopravce bez odkladu, abychom mohli reklamaci co nejrychleji vyřídit.

 

Chcete vědět, kde je vaše zásilka?


Nedorazila zásilka v termínu?
Protože využíváme služeb externích dopravců, může se stát, že námi expedována zásilka k Vám nedorazí v předem ohlášeném termínu. V takovém případě si nejprve velmi jednoduše ověřte, kde se Vaše zásilka nachází.

 

Sledujte pohyb své zásilky on-line

Na Váš e-mail jsme zaslali podací číslo zásilky. Pokud Vám e-mail nepřišel, kontaktujte nás a my vám ho rádi sdělíme.
Kde se zásilka právě nachází, zjistíte v on-line systému PPL nebo České pošty nebo Zásilkovny.

 

Zásilka byla uložena na Vaši poštu

V úředních hodinách si ji můžete vyzvednout nebo telefonicky kontaktovat konkrétní pobočku a nechat si zásilku opětovně doručit.

 

Zásilka byla uložena v depu přepravní společnosti

Kontaktujte dopravce na následujících telefonních číslech:
PPL:  844 775 775

 

Zásilka není evidována v systému

Pokud dopravní společnost zásilku neeviduje, okamžitě nás kontaktujte pro vyřízení reklamace a zaslání nového zboží.


shoproku.cz
shoproku.cz shoproku.cz
shoproku.cz shoproku.cz
APEK APEK Ověřeno zákazníky Garance nákupu

Copyright © 2009 - 2016 Bella Rose • info@bellarose.cz • Navštivte náš druhý e-shop: www.nordicday.cz
Abychom poznali, co se vám u nás nejvíce líbí, a mohli pro vás naše stránky stále vylepšovat, používáme cookies. Více info zde.