cz sk
Skandinávská móda, nábytek a bytové doplňky

+420 775 100 770 Po-Pá 8:00-17:00
ebook

Akční zboží

Tričko Candice White sand
Tričko Candice White sand
1349 540 Kč vč.DPH
Top Cassie
Top Cassie
1699 680 Kč vč.DPH
Baleríny Angelis Rosali
Baleríny Angelis Rosali
3699 1850 Kč vč.DPH

Často kladené otázky

K nákupu u nás
• S nákupy po internetu nemám moc zkušeností, najdu někde návod, jak na to?
Veškeré informace o tom, jak nakupovat v našem internetovém obchodě, najdete v sekci Nákupní řád zde.


• Jak mohu sbírat věrnostní body za své nákupy u vás?

Věrnostní program je jednou z hlavních výhod pro registrované zákazníky našeho obchodu. Aby se body za nákup započetly, je třeba provést tento nákup jako přihlášený zákazník (přihlásit se do Zákaznické sekce zadáním Vašeho e-mailu a hesla). Více informací najdete v sekci Věrnostní program zde. Nakupovat u nás ale samozřejmě můžete i bez registrace.


• Sháním dárek, ale nevím, co přesně vybrat...
Pokud vybíráte dárek pro někoho blízkého, ale nejste si svou volbou jistí, můžete využít naší nabídky dárkových poukázek. Obdarovaný si potom dárek vybere podle vlastního přání.


• Máte i kamennou prodejnu?
V současné chvíli nemáme kamennou prodejnu. Veškeré zboží je možné zakoupit pouze v našem internetovém obchodě.


• Jak se dozvím o novinkách a slevách, které chystáte?
Ve spodní části hlavní stránky najdete možnost přihlášení k odběru našeho newsletteru. Sledovat nás můžete také na Facebooku.


• Jsem ze Slovenska. Jak mohu nakoupit?
Pro zákazníky ze Slovenska nabízíme možnost pohodlného nákupu na slovenské verzi našeho e-shopu: www.bellarose.sk . Zde jsou všechny ceny v měně EUR, případná platba převodem je možná na náš slovenský účet (Slovenská sporiteľňa, a.s.). Zboží přepravuje společnost GLS a doba doručení je do 48 hodin od expedice z našeho skladu.


Dostupnost zboží
• Jak poznám, že je vybrané zboží skladem?
V detailu každé položky najdete aktuální informaci o skladové dostupnosti.


• Je šance, že vyprodané zboží bude ještě skladem?
Vyprodané položky vždy znovu objednáváme u dodavatele. Většina z nich bude opět skladem, ale může se stát, že některé zboží dodavatel již vyřadil z nabídky. Pokud Vás zajímá některá z vyprodaných položek, můžete u takové zvolit službu Pohlídat zboží. V případě opětovného naskladnění Vás upozorníme e-mailem.


Doprava a platba
• Zboží se mi moc líbí, ale musím pokaždé platit poštovné?
Poštovné je zdarma při objednávce nad 2000 Kč vč. DPH. Pokud Vaše objednávka tuto podmínku nesplňuje, můžete se zkusit domluvit například s kamarádkami a společně této částky dosáhnout nebo si poplatek za poštovné rozdělit. Zboží si také můžete vyzvednout osobně v našem skladu v Brně.


• Jaké nabízíte způsoby platby?
Můžete u nás platit předem (platební kartou on-line, bankovním převodem) i dobírkou. Při odběru v našem skladu je možná platba v hotovosti. Také můžete využít služby Twisto, díky které za své zboží zaplatíte až za 14 dní. Více informací o možnostech platby najdete v sekci Doprava a platba.


• Přišel mi e-mail, že zboží bylo odesláno, ale zásilka ještě nedorazila. Co dělat?
V případě, že Vám zboží nebylo doručeno do 2 dnů od odeslání, ani jste nenašli ve schránce lístek od dopravce, kontaktujte nás na tel. +420 775 100 770 a spolu ho zkusíme dohledat na základě podacího čísla.


Vrácení zboží a reklamace
• Je na zboží záruka? Jak by probíhala případná reklamace?
Na všechno zboží je záruka 24 měsíců. Veškeré informace o reklamaci a jejím průběhu najdete v sekci Reklamační řád zde.


• Co když zboží nebude takové jako na fotografii, nebo se mi nakonec nebude hodit?
Pokud zakoupíte zboží v internetovém obchodě, máte ze zákona právo do 14 dnů bez udání důvodu odstoupit od kupní smlouvy a zboží vrátit. Více informací o této možnosti, podmínkách a správném postupu najdete v našich obchodních podmínkách, bod 5.


• Zboží mi bylo doručeno, ale jedna z položek byla rozbitá. Jak postupovat?
Pokud jste při kontrole doručené zásilky zjistili rozbité či poškozené zboží, kontaktujte nás NEPRODLENĚ na telefonním čísle +420 775 100 770, kde Vám sdělíme, jak postupovat. Doporučený postup při poškozené zásilce najdete také v sekci Doprava a platba zde.


• Přišel mi od Vás balíček, ale jedna z položek chybí. Co teď?
Prosím, kontaktujte nás NEPRODLENĚ telefonicky či e-mailem a vzniklou situaci s Vámi ihned vyřešíme.


Velkoobchodní spolupráce
• Rádi bychom v našem obchodě prodávali i vaše zboží. Nabízíte velkoobchodní spolupráci?
Vybrané značky nabízíme i velkoobchodně. Veškeré informace o velkoobchodním prodeji najdete v naší B2B sekci. Najdete zde informace o nákupu, podmínky dodání, minimální výši nákupu, dobu dodání a další. Pro zobrazení katalogu zboží a nákupních cen je třeba se nejprve registrovat jako obchodník zde. Po případném schválení této registrace Vám bude povolen přístup do katalogu a možnost objednat zboží.


Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte nás na e-mailu info@bellarose.cz a my vám rádi odpovíme.


shoproku.cz
shoproku.cz shoproku.cz
shoproku.cz shoproku.cz
APEK APEK Ověřeno zákazníky Garance nákupu

Copyright © 2009 - 2016 Bella Rose • info@bellarose.cz • Navštivte náš druhý e-shop: www.nordicday.cz
Abychom poznali, co se vám u nás nejvíce líbí, a mohli pro vás naše stránky stále vylepšovat, používáme cookies. Více info zde.