Mid Season Sale: Jarní SLEVY až 50 %
PROZKOUMAT
Přihlášení
0
0 Kč
Často kladené otázky

Často kladené otázky


Košíka Bella Rose   1 / NÁKUP


Jak postupovat při nákupu na Bella Rose?

Bella Rose funguje jako e-shop a objednávku je možné provést pouze přes webové stránky. Nepřijímáme objednávky telefonické, ani objednávky zaslané prostřednictvím e-mailu nebo chatu.

Na webu si vyberete zboží a kliknete na ikonku "Do košíku". Ve chvíli, kdy budete mít vše vybrané, vstoupíte přímo do košíku, vyplníte osobní údaje, vyberete si způsob dopravy a platby a objednávku potvrdíte. Následně vám na e-mail přijde potvrzení objednávky. Pokud vám potvrzení doručené nebylo, kontaktujte nás.

Další informace k nákupu naleznete v nákupním řádu.

 

Jak uplatním slevový kód?

Pokud máte slevový kód, který chcete na svůj nákup uplatnit, zaškrtnete přímo ve vašem košíku políčko "Mám slevový kód", do kolonky níže jej ručně vypíšete a zmáčknete "použít". V tu chvíli v košíku uvidíte aktuální cenu se změnami provedenými díky slevě. 

Pokud si nejste jisti platností poukazu, tak nás kontaktujte. Rádi pro vás jeho platnost ověříme.

 

Za jak dlouho budu mít zboží doma?

Zboží standardně expedujeme do druhého dne od objednání. Nejpozději do 5 dnů bude váš balíček předán dopravci. Následující den (nejpozději do 48 hodin od expedice) by vám měla být vaše objednávka doručena.

 

Když si vložím zboží do košíku, zarezervuje se mi?

Ve chvíli, kdy máte zboží v košíku, tak není rezervované. "Vaše" je až ve chvíli, kdy dokončíte objednávku. Doporučujeme proto objednávku vždy dokončit.

 

Jsem ze Slovenska, jak postupovat při nákupu?

V takovém případě vždy používejte slovenskou verzi našeho e-shopu. Na ní najdete veškeré ceny v EUR a dopravce, kteří jsou dostupní pro přepravu na Slovensko.


 

Košíka Bella Rose   2 / DOSTUPNOST ZBOŽÍ


Jak poznám, které zboží je skladem?

Veškeré zboží, které je na e-shopu možné vložit do košíku, je skladem v Brně a můžeme ho okamžitě expedovat. 

 

Mohu si objednat zboží, které je momentálně nedostupné nebo vyprodané?

Pokud je u zboží napsáno "Momentálně nedostupné" nebo "Vyprodáno", tak není skladem. Doobjednáme jej, jakmile to bude možné. Pokud vás zajímá, kdy přesně by mohlo být naskladněné, tak nás kontaktujte

 

Pokud je zboží momentálně nedostupné nebo vyprodané, budete ho ještě mít?

Veškeré vyprodané zboží se snažíme doobjednat. Naše nabídka se ale skládá z designových produktů, které výrobci každou sezónu obměňují podle aktuálních trendů. Proto se může stát, že se daný produkt v naší nabídce již neobjeví. Pokud si chcete jeho dostupnost ověřit, kontaktujte nás.

 

Jak poznám, že zboží, na které čekám, je znovu naskladněno?

U veškerého zboží, které je dostupné, je možnost "Vložit do košíku". Pokud je zboží nedostupné a chcete být informováni okamžitě o jeho naskladnění, můžete přímo u produktu zvolit službu "Chci zaslat upozornění při naskladnění", vložit svůj e-mail a my vás budeme okamžitě po jeho naskladnění informovat.


 

Košíka Bella Rose  3 / PLATBA


Jaké jsou možnosti platby?

Svou objednávku můžete zaplatit na dobírku, kartou online, bankovním převodem nebo prostřednictvím služby Twisto. Více o způsobech platby naleznete zde.

 

Selhala mi platba kartou online, jak mám postupovat?

Pokud se vám nezdařila platba kartou online, budete přesměrováni zpět na e-shop. Můžete zkusit zaplatit kartou online znovu a znovu budete přesměrováni na platební bránu. Případně můžete způsob platby změnit.


 

 

Košíka Bella Rose  4 / DOPRAVA


Jaký způsob dopravy si mám vybrat?

K přepravě si můžete vybrat Českou poštu, kurýrní službu PPL, Zásilkovnu nebo se můžete zastavit přímo na našem skladě v Brně. Více informací naleznete zde.

 

Můžu si zboží vyzvednout osobně?

Ano, je to možné. Sídlíme v Brně Modřicích a už teď se těšíme na vaši návštěvu. V Brně jsou umístěny naše sklady a kanceláře. Nemáme klasickou kamennou prodejnu. Zastavit se u nás můžete jakýkoliv všední den mezi 8. a 16. hodinou. 

 

Je doprava při určité výši nákupu zdarma?

Ano, v případě, že konečná hodnota zboží, které jste si vybrali, překročí 1500 Kč, máte dopravu zdarma (při platbě na dobírku se však platí doběrečné). Anebo se můžete zkusit domluvit například s kamarádkami a společně této částky dosáhnout nebo si poplatek za poštovné rozdělit. :)

 

Kde se právě nachází moje zásilka?

Pokud si přejete zjistit, kdy bude vaše objednávka předána dopravci, kontaktujte nás. Pokud již byla dopravní společnosti předána (o expedici vás vždy informujeme e-mailem), využijte možnosti sledovat zásilku přímo v systému dopravců -  České poštyPPL či Zásilkovny.

 

Bude mě kurýr před doručením kontaktovat?

Ano, napíše e-mail, SMS nebo zavolá.

 

Trvá doručení o něco déle, než jste předpokládali?

 

1. Zboží je ještě u nás 

Zboží obvykle odesíláme následující pracovní den po vytvoření objednávky, nejpozději do 5 pracovních dnů. Při předání zásilky dopravci vám vždy zašleme e-mail a SMS. Pokud jste žádnou zprávu neobdrželi a máte za to, že by váš balíček už měl být expedován, kontaktujte nás.

V případě, že z naší strany vznikne jakýkoliv problém a zjistíme například, že produkt z vaší objednávky nemůžeme z nějakého důvodu doručit, budeme vás o tom informovat.


2. Zboží je u dopravce

Pro přepravu využíváme externí dopravce. Jakmile se váš balíček vydá z našeho skladu na cestu za vámi, tak vám vámi vybraný dopravce pošle e-mail s číslem zásilky a vy svůj balíček můžete jednoduše sledovat prostřednictvím on-line systému České poštyPPL či Zásilkovny.

 

Balíček jste si nestihli převzít? 

Pokud jste si nestihli převzít od dopravce svou objednávku a přitom o ní máte zájem, můžeme vám ji znovu doručit. Veškeré nevyzvednuté objednávky se vrací zpět na náš sklad v Brně. O vrácení vás budeme informovat. V případě druhého zaslání budete vyzváni k úhradě druhého poštovného. Celá objednávka včetně druhého poštovného musí být hrazena bankovním převodem (i pokud vaše původní objednávka byla na dobírku). 


 

Košíka Bella Rose   5 / REKLAMACE


Co mám dělat, když je obal mého balíčku poškozený?

Balíček před dopravcem otevřete, zkontrolujte zboží, a pokud je poškozené, sepište namístě s dopravcem zápis o škodě. Ten je nutný pro vyřízení reklamace. Poškozenou nebo neúplnou zásilku máte právo nepřebrat.

Po sepsání nás ihned kontaktujte. Výrazně tak urychlíte řešení reklamace a náhrady zboží. 

 

Co mám dělat, když si poškození všimnu až po převzetí zboží?

V každém případě nás ihned kontaktujte.

 

Pokud balíček přivezla Česká pošta:

Pokud uvnitř balíčku naleznete poškozené zboží, reklamujte balíček na kterékoliv pobočce České pošty do 2 pracovních dnů od převzetí zásilky. Zásilku je nutné donést v původním stavu – včetně obalů a výplní (pořiďte si fotografie obalového materiálu, rozbitého předmětu, adresního štítku a nálepky „Křehké“). Česká pošta nemusí reklamaci přijmout, pokud byla reklamovaná závada patrná už při dodání.

 

Pokud balíček přivezlo PPL:

Pokud uvnitř balíčku naleznete poškozené zboží, kontaktujte nás a my s vaší pomocí reklamaci s PPL vyřídíme. Zásilku je nutné uchovat v původním stavu – včetně obalů a výplní (pořiďte si fotografie obalového materiálu, rozbitého předmětu, adresního štítku a nálepky „Křehké“). PPL vyzvedne vaši zásilku a odveze ji zpět k nám.

 

Pokud váš balíček dorazil přes Zásilkovnu:

Pokud uvnitř balíčku naleznete poškozené zboží, kontaktujte nás a my s vaší pomocí reklamaci se Zásilkovnou vyřídíme. Zásilku je nutné uchovat v původním stavu – včetně obalů a výplní (pořiďte si fotografie obalového materiálu, rozbitého předmětu, adresního štítku a nálepky „Křehké).

 

Jak mám postupovat, když chci zboží reklamovat?

Ze všeho nejdřív nás, prosím, kontaktujte. Stáhněte si reklamační list, vytiskněte a zašlete spolu se zbožím zpět na naši adresu Brněnská 1131, 664 42 Brno-Modřice.

 

Platím poštovné, když zboží reklamuji?

Pokud zašlete reklamované zboží na své náklady a bude vaše reklamace oprávněná, budou vám veškeré náklady vynaložené na přepravu reklamovaného zboží vráceny.

 

Je na zboží záruka?

Ano, na veškeré zboží je záruka 24 měsíců. 

 

V balíčku mi chybí jedna položka, jak mám postupovat?

Doporučujeme důkladně prohlédnout veškerý obalový materiál a pokud ani poté nenaleznete chybějící položku, neprodleně nás kontaktujte a vzniklou situaci s vámi okamžitě vyřešíme.

 

Co když se mi zboží nakonec nehodí? Je možné zboží vrátit?

Ano, zboží můžete vrátit do 14 dnů od obdržení objednávky bez udání jakéhokoliv důvodu. Můžete vrátit jednu položku, ale i celou objednávku. Pokud vracíte celou objednávku, automaticky se vrací i dárky, které byly k objednávce přidané. Zboží, prosím, zasílejte na naši adresu Brněnská 1131, 664 42 Brno-Modřice. Více informací naleznete v obchodních podmínkách.



      Košíka Bella Rose   6 / VELKOOBCHODNÍ SPOLUPRÁCE


      Nabízí Bella Rose velkoobchodní spolupráci?

      Vybrané značky nabízíme i velkoobchodně. Veškeré informace o velkoobchodním prodeji najdete v naší B2B a velkoobchodní sekci. Najdete tam informace o nákupu, podmínky dodání, minimální výši nákupu, dobu dodání apod. Pro zobrazení katalogu zboží a nákupních cen je třeba se zaregistrovat. Po schválení této registrace vám bude povolen přístup do katalogu a zpřístupněna možnost objednání zboží.


       

      Košíka Bella Rose   7 / ZAJÍMÁ VÁS...


      Má Bella Rose i kamennou prodejnu? Můžu si zboží fyzicky prohlédnout?

      Bella Rose funguje jako e-shop. Nemáme kamennou prodejnu. Na našem skladě si můžete zboží i prohlédnout, je však nutné zboží nejprve objednat. Těšíme se na vaši návštěvu každý všední den mezi 8. a 16. hodinou. 

       

      Jak se dozvím o novinkách a slevách na Bella Rose?

      Chcete být informováni o našich akcích, slevách a zajímavých nabídkách? Přihlaste se k odběru našeho newsletteru (prostřednictvím banneru na hlavní stránce) nebo se u nás zaregistrujte. Naše novinky můžete sledovat také na našem Facebooku,  Instagramu a blogu.

       

      Poradíte mi s dárkem?

      Ano, moc rádi. Můžete nás kontaktovat prostřednictvím chatu, e-mailu nebo telefonicky. Pokud si nejste vůbec jisti, čím vaše blízké potěšit, doporučujeme naše dárkové poukazy (elektronické i v papírové podobě) nebo našeho dárkového průvodce

      Ověřeno našimi zákazníky
      99%zákazníků by doporučilo obchod svým známým
      Pleťový hydratační krém jsem koupila již po druhé, je lehký a dobře se vstřebává. Kombinuji péči o pleť dalším krémem stejné značky , který pleť více vyživuje. Jsem spokojená a nehledám krémy jiné značky.
      17.03.2024
      Vše v pořádku
      17.03.2024
      250 Kč
      SLEVA
      NOVINKY A AKCE ZE SVĚTA BELLA ROSE!
      Po přihlášení se k newsletteru Vám navíc zašleme unikátní kód na SLEVU 250 Kč!
      Každý měsíc odměníme jednu fotografii s hashtagem #bellarosecz dárkovým poukazem. Více informací ZDE.
      instagram
      instagram
      instagram
      instagram
      instagram
      instagram
      Každý měsíc odměníme jednu fotografii s hashtagem #bellarosecz dárkovým poukazem. Více informací ZDE.

      Platební metody

      gopay  visa  mastercard
      apple  google  twisto

      Inspirujte se u nás

      Kontakt

      telefon 775 100 770 PO-PÁ 8:00-16:00

      Děkujeme zákazníkům

      shoproku.cz shoproku.cz shoproku.cz

      APEK APEK Ověřeno zákazníky Ověřeno zákazníky Udržitelný e-shop

      Znáte nás z časopisů

      časopis
      časopis
      časopis
      časopis
      časopis
      časopis
      Copyright © 2009 - 2024. Už 14 let přinášíme krásnou atmosféru k vám domů
      heureka