Kde: Brno-Modřice / Full-time
Nástup: Dohodou
Jsi nadšenec se zájmem o design a hezké věci? Baví tě komunikace s lidmi? Jsi dobrým rádcem? Nevytočí tě opakované dotazy a chápeš důležitost zákaznické podpory? Bereš práci zodpovědně, ale zároveň je pro tebe koníčkem a zábavou?
Možná jsi to právě ty, koho hledáme!
CO TĚ U NÁS ČEKÁ?
- hlavní náplní práce bude telefonická a emailová komunikace se zákazníky – převážně se jedná o editace objednávek v systému a různé dotazy na zboží (dostupnost, upřesnění barvy, rozměry apod.)
- komunikace na webovém chatu, i tady budeš odpovídat zejména na dotazy ohledně zboží
- řešení reklamací na zboží se zákazníky, záměny zásilek nebo ztracené balíčky (i s dopravci)
- řešení reklamací na zboží od tuzemských i zahraničních dodavatelů
- práce v našem interním systému, který není nijak složitý, ale určitá technologická zdatnost bude potřeba
- budeš v kontaktu se všemi odděleními napříč firmou - od skladu až po šéfa marketingu
- předávání objednávek zákazníkům při osobním odběru - z tohoto důvodu není na této pozici bohužel možný home office
- pevná pracovní doba 7.30 - 16 hod
CO OČEKÁVÁME MY?
- ukončené SŠ vzdělání
- schopnost efektivně používat kancelářské programy (MS Word, Excel, Outlook) a moderní komunikační kanály
- příjemné vystupování a hlasový projev, pozitivní přístup, spolehlivost, trpělivost a asertivita
- výborný psaný a mluvený projev (spisovný český jazyk, bezchybný pravopis, nadání pro tvorbu textu)
- umět si poradit s angličtinou, jelikož máme v nabídce zboží převážně ze Skandinávie a občas je potřeba komunikovat i s dodavateli nebo zákazníky ze zahraničí (mluvit i psát)
- výhodou je předchozí zkušenost v call-centru, na oddělení zákaznické podpory či na reklamacích
- nástup dle domluvy, ale čím dřív, tím líp
CO NA OPLÁTKU NABÍZÍME?
- práci na HPP, na začátku podepíšeme smlouvu na jeden rok. Chceme ale být parťáci na dlouho, takže když si budeme rozumět, tak smlouvu prodlužíme na dobu neurčitou.
- mzda 26 tis hrubého/měs
- volné víkendy a svátky
- stravenkový paušál
- zaměstnanecká sleva na zboží
- kredity na nákup na našem eshopu, které dobíjíme každý měsíc
- mimořádný benefit v případě narozenin, svatby nebo narození dítěte
- na narozeniny den placeného volna (pokud se bude jednat o pracovní den)
- káva a čaj dle libosti po celý den
- snadná dostupnost MHD - z Hlavního nádraží 20 minut tramvají (č.2) a cca 5 min pěšky, pro jízdu autem možnost parkování přímo před firmou a pro cyklisty jsme blízko cyklostezky Brno Olympie
- A mimo hmotných odměn a výhod nabízíme hlavně perspektivní a stabilní zaměstnání v menší firmě, kde se všichni známe a mluvíme spolu :) Můžeš se také těšit na firemní akce, atmosphere days a přátelský kolektiv, který ti se vším rád pomůže. Jak se máme v Bella Rose hezky, se můžeš podívat třeba na našem týmovém Instagramu.
Je ti tato pracovní nabídka sympatická? Pak nám pošli životopis a motivační dopis na email kariera@bellarose.cz. Domluvíme si osobní schůzku, na které tě kromě klasického pohovoru bude také čekat malý praktický úkol. Ještě před nástupem se k nám na pár hodin podíváš, obhlídneš si své pracoviště, kolegy a taky si trochu zkusíš, jak by vypadal tvůj pracovní den.
Pokud máš nějaký dotaz, neváhej a napiš. Těšíme se!
Tým Bella Rose
